Način podnošenja prigovora i kontakt

OBRAZAC PRIGOVORA-NEVKOŠ d.o.o. 2019.

ODLUKA-povjerenstvo za zaštitu potrošača

ODLUKA O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA NEVKOŠ d.o.o.

https://www.zakon.hr/Zakon-o-zaštiti potrošača

OBAVIJEST-IZJAVA-VINKOVCI-2018.

 

     Poštovani korisnici, obavještavamo Vas da nam svoje pritužbe na ispostavljeni račun ili izvršenu uslugu odvoza komunalnog otpada i dr. uputite preko gore postavljenog obrasca prigovora pisanim putem na adresu:  NEVKOŠ d. o. o. za uslužne djelatnosti,  M. Ballinga 5, 32 100 Vinkovci, gdje ćete odmah dobiti potvrdu da smo Vaš prigovor zaprimili.

     Prigovor na ispostavljeni račun ili izvršenu uslugu odvoza komunalnog otpada i dr. možete nam, osim pisanim putem na naprijed navedenu adresu, uputiti i usmeno na telefon 032/ 306 – 130 ili 032/ 306 – 439, ili na mail adresu: darko.kovacevic@nevkos.hr.

     Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

 

NEVKOŠ d.o.o. za uslužne djelatnosti

Martina Ballinga 5, 32 100 Vinkovci,  (Poduzetnička zona Jošine)

MB: 3665224
OIB 76173743169

e-mail: nevkos@optinet.hr

Centrala:                 032/306-130
Fax:                       032/306-130
Računovodstvo:       032/306-441

Blagajna: 032/306-439

Reklamacije u vezi sa odvozom otpada:  091/933 8908,   

Reklamacije u vezi sa računima-fizičke osobe: 032/306-130, 098/928 1149,

Reklamacije u vezi sa računima-pravne osobe: 032/306-441.

Kontakt

 

Potvrda

Kako do nas
Sjedište


Reciklažno dvorište